Czy Polskę można zakodować?
Przekonali się o tym podczas dzisiejszej lekcji uczniowie klasy 2Pa w ZSS w Kowanówku.
Na specjalnie przygotowanych kartach pracy do realizacji projektu kodowali nazwy symboli Polski. Była to bardzo fascynująca i angażująca uczniów lekcja. Udostępniamy także dla Was nasze karty pracy.
Udanego kodowania i poznawania w taki niesztampowy sposób Polski.
Zadanie polega na odczytaniu kodu z planszy literowej. Wyznacznikiem kodu są kolorowe kółka oraz strzałki, które wskazują kierunek do odczytania właściwej litery. Karty mają 3 poziomy trudności i można je dostosować do umiejętności uczniów. Zaczynamy od najłatwiejszej, gdzie dzieci odczytują wyrazy za pomocą kodu strzałkowego. Druga, gdzie uczniowie mają za zadanie odczytać wyraz zakodowany poprzez kolorowe kółka i strzałki i ostatnia karta pracy, w której dzieci muszą sami zakodować wskazany wyraz.
Jeśli posiadacie podłogowe maty do kodowania to warto najpierw zaprezentować zadanie na dużej powierzchni i przejść do kart pracy.
Jeśli posiadacie podłogowe maty do kodowania to warto najpierw zaprezentować zadanie na dużej powierzchni i przejść do kart pracy.
Karta pracy nr 1 do pobrania TUTAJ
Karta pracy nr 2 do pobrania TUTAJ
Karta pracy nr 3 do pobrania TUTAJ
0 komentarze:
Prześlij komentarz